حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان
حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور سوم

1 .مزمور داوید وقتی که از پسر خود ابشالُوم فرار کرد 2 .ای خد.اوند دشمنانم چه بسیار شدهاند، بسیاری به ضد من برمیخیزند 3 .بسیاری برای جان من میگویند، از جانب خد.ا برای او خلاصی نیست سلاه 4 .لیکن تو ای خد.اوند گرداگرد من سپر هستی، جلال من و فرازندة سر من 5 .به آواز خود نزد خد.اوند میخوانم، و من را از کوه مقدس خود اجابت مینماید سلاه 6 .و اما من خسبیده بخواب رفتم و بیدار شدم، زیرا خد.اوند من را تقویت میدهد

7 .از کرورهای مخلوق نخواهم ترسید، که گرداگرد من صف بستهاند 8 .ای خد.اوند برخیز ای خد.ای من مرا برهان، زیرا سیلی بر رخسار همة دشمنانم زدی، دندانهای شریران را شکستی 9 .نجات از آنِ خد.اوند است، و برکت تو برقوم تو میباشد سلاه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد